Thursday 11 August 2011

My Model モデルさん

Finally after very long absence due to unbearable heat (とても暑い日本は)...

めちゃくちゃ暑かったので更新も止まっちゃいました。

And finally I found someone who agrees to become the model of my batik collection yaaaay ヾ(@^▽^@)ノ  I'd been thinking a lot of how to improve my collection visually. I had a mannequin already but still a mannequin does not give 'soul' to the clothes it wears. Then my husband suggested that I asked ms. Kazuko (和子さん) if she would like to do that. She is my husband's friend who belongs to a kind of performing group. I was soooo glad that she was really thrilled with the idea of modeling batik clothes. She looks really pretty in her batik one-piece

ついに私のバティック・コレクションのモデルになってくれる人を見つけました。ずっと私は、自分のコレクションの見栄えをよくするにはどうしたらよいだろうかと考えてきました。マネキンは持ってはいたのですが、マネキンでは服に魂を吹き込むのは土台無理な話です。そこで旦那が、あの和子さんはどうだろうか、と言いました。彼女はある劇団に参加している旦那の友達です。彼女はモデルに挑戦するのは面白そうだ、と考えてくれたようで、私はとてもうれしかったです。バティックのワンピースを着ると、彼女はとても可愛いです。

和子さん in batik one piece



No comments:

Post a Comment